שיפור מערך ניהול סיכוני בטיחות מזון – HACCP במפעל השוקולד שטראוס עלית

אנו גאים לשתף בפרויקט גדול שסיימנו בימים אלו: שיפור ושיקום מערך ניהול סיכוני בטיחות מזון של מפעל השוקולד של "שטראוס עלית" הממוקם בנוף הגליל וזאת כחלק מהכנת המפעל למבדק של ה- FDA.

את ההזמנה לפרויקט זה, קיבלנו מהקולגות שלנו ב- GSAP, שביקשו את עזרתנו כיועצים מלווים וכמומחים לניהול איכות ובטיחות מזון על מנת לסייע בבחינה מחדש ושיפור מערכת ניהול הסיכונים לכל הקווים היצרניים במפעל.

HACCP מפעל שטראוס עלית

מה נכלל בתהליך שיפור ושיקום מערך ניהול סיכוני בטיחות מזון - HACCP של מפעל השוקולד של "שטראוס עלית"?

יחד עם אנשי האיכות וצוותי בטיחות המזון בחברת שטראוס, קיימנו ישיבות, ניתחנו את תהליכי הזרימה, ביצענו בחינה מחודשת לסיכונים שזוהו ולכאלו שלא זוהו עד לתהליך. ביצענו תיקוף נקודות בקרה מתאימות, להפחתת הסיכונים לרמה קבילה ובנינו תוכנית ביצוע הלכה למעשה. 

בנוסף כלל מערכת ה-HACCP – ניהול הסיכונים הותאמה הן לסטנדרטים הגבוהים של תקני ניהול בטיחות מזון, והן לסטנדרטים המחמירים של ה- FDA (FSMA).

שמחנו לשתף פעולה עם חברת GSAP ואנו מודים על ההזדמנות שניתנה לנו לסייע בתחום תקני האיכות ובשיפור מערכות ה- HACCP של אחת מחברות הדגל של המשק הישראלי, חברת שטראוס עלית.

נשמח לעזור לכל חברה החפצה בשיפור מתמיד בתחום האיכות. אנו מביאים לכל פרויקט ולכל ליווי ידע רחב ומקצועי וכן את צוות המומחים של "שיאא מערכות ניהול"

צריכים מערכת ניהול סיכוני בטיחות מזון HACCP לארגון שלכם?

צרו איתנו קשר בטלפון: 04-690-4949

 
שלכם,
רפי נחמני וצוות שיאא מערכות ניהול

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: