תקן ISO 18295 למרכזי שירות לקוחות הוטמע בתאגיד מים

התרגשות גדולה והנאה גדולה – הטמענו תקן חדש, בפעם הראשונה בישראל! תקן ISO 18295 למרכזי שירות לקוחות, הוטמע בתאגיד מי התנור.
 
לאחר שנתיים של מאמץ בלימוד ויישום, היום עשינו זאת. 💪
 
תודה לסרחיו פרקס סוקר בכיר במכון התקנים שביחד למדנו את התקן שהינו שונה במהותו מתקני ISO קונבנציונליים והוא תקן יישומי ברמה הגבוהה ביותר. 
 

תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות

היום יישמנו את תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות בתאגיד המים מי התנור.👏
 
תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – תקן ISO 18295 הינו תקן חדש שמטרתו לעשות סדר במרכזי שירות הלקוחות CCC – Contact Customer Center.

אין אדם שלא נתקל במרכזי שירות לקוחות עם נותני שירות עייפים, עצבניים ולא שירותיים, שלא אמר לעצמו מתי יעשו סדר בתחום הזה.

לשמחתנו, הרגע הזה הגיע עם כניסתו של תקן בינלאומי לניהול מרכזי שירות לקוחות, המביא כללים ודרישות לשירות טוב ונכון, מסביר ומפרט בדיוק כיצד הדבר יעשה. 
 
למידע מלא על תקן ISO 18295 לניהול מרכזי שירות לקוחות – לחצו כאן
 
תודה לרו״ח אברהם בראל, מנכ״ל תאגיד מי התנור שנתן לי את ההזדמנות ליישם תקן זה בתאגיד לצד תקני איכות רבים אחרים שהטעמנו לאורך השנים.
וכל הכבוד לתאגיד מים שחרט על דגלו את נושא האיכות בכל תחום ותחום עליו הוא אמון. 🙏 
 
ותודה אחרונה לכל מי ששיתף פעולה בדרך הארוכה והמעניינת של הקמת מערך לתקן שאין בו ידע ביישום בארץ והיינו צריכים ללמוד הכל ממש מאפס דרך מאמרים ומיידעים מחו״ל.
 
הסמכה זו הינה ראשונה מסוגה לארגון בארץ ואנחנו מתרגשים מאוד מזכות הראשונים שנפלה בחלקנו. 🥇
 
אני שמח על כל פסגה כזו ואמן שלא יגמרו לעולם.


תאגיד מי התנור הטמעת תקן
תקן ISO 18295 למרכזי שירות לקוחות
 
וכך כתב בפייסבוק אמנון מרגלית, נציג ציבור במכון התקנים וחבר באיגוד הישראלי לאיכות:
לאחר עבודה מאומצת של חברי לצוות: שרית זוארץ, איתן לומברד, יגאל קשטן, שי רז ונילי סמברג, בהובלתה של האחת והיחידה עינת שטיין ממכון התקנים ולאחר ששימשתי כראש צוות המומחים המצוינים הנ"ל שתרגם ואימץ את תקן ISO 18295 בשותפות נאמנה, התרגשתי עד דמעות לקרוא את הודעתו של רפי נחמני שהבטיח וקיים.
 
רוצים לשמוע עוד על הטמעת תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות?
צרו איתנו קשר>> 04-690-4949
 
שלכם,
רפי נחמני וצוות שיאא מערכות ניהול

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: