היום יישמנו את תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות בתאגיד המים מי התנור.
תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – תקן ISO 18295 הינו תקן חדש שמטרתו לעשות סדר במרכזי שירות הלקוחות CCC – Contact Customer Center.
אין אדם שלא נתקל במרכזי שירות לקוחות עם נותני שירות עייפים, עצבניים ולא שירותיים, שלא אמר לעצמו מתי יעשו סדר בתחום הזה.
לשמחתנו, הרגע הזה הגיע עם כניסתו של תקן בינלאומי לניהול מרכזי שירות לקוחות, המביא כללים ודרישות לשירות טוב ונכון, מסביר ומפרט בדיוק כיצד הדבר יעשה.
למידע מלא על תקן ISO 18295 לניהול מרכזי שירות לקוחות – לחצו כאן
תודה לרו״ח אברהם בראל, מנכ״ל תאגיד מי התנור שנתן לי את ההזדמנות ליישם תקן זה בתאגיד לצד תקני איכות רבים אחרים שהטעמנו לאורך השנים.