תקן ISO 9000 במפעל ושילוב עם תקני איכות נוספים בדרך לצמיחה והצלחה – סיפור לקוח

תהליך שהחל לפני 15 שנה ונמשך באופן קבוע לאורך השנים. המפעל צמח מ-10 עובדים ליותר מ-150 עובדים כיום.


תקן iSO 9000 במפעל ושילוב עם תקני איכות נוספים בדרך לצמיחה והצלחה.

ליווי להסמכה תקן ISO 9000

התהליך החל עם דרישה של המפעל לליווי להסמכה לתקן ISO 9000 במפעל קטן בצפון שהמכירות שלו היו לארץ בלבד בשלב זה. עם השנים הגיעו דרישות לתקנים נוספים וזאת מתוך רצון של המפעל לצמוח לשווקים נוספים בארץ ובחו"ל.

המשכנו עם ליווי להסמכה לתקן ISO 14000 – תקן לאיכות הסביבה ולאחר מכן באופן טבעי הקמנו מערכת משולבת ISO 18000 – OHSAS 18000 מערכת לניהול בטיחות ובריאות תעסוקתית.

בהמשך, עם הרצון של המפעל להתרחב ולמכור לרשתות שיווק באירופה, הוא נדרש לתקן International Featured Standards - IFS. הקמנו את התקן לתחום הקוסמטיקה ובמקביל הקמנו תקן Hazard Analysis Critical Control Point - HACCP,  מערכת לניהול סיכונים ובטיחות המוצר.

כאמור, תקני איכות אלו נבנו לאורך 15 שנים של ליווי קבוע ושוטף וזאת לפי הצרכים של המפעל והיעדים שנקבעו וכן לפי העדכונים והחידושים שנכנסים מפעם לפעם בתקנים האירופאים והעולמיים.

  אנו, יחד עם ההנהלה הבכירה, דואגים להציב את המפעל ברמת האיכות הגבוהה ביותר, כולל מערכת לניהול איכות שמקלה על המפעל, על המנכ"ל ומנהל האיכות לבדוק את הדברים, לקבל נתונים ולהבין טוב יותר את התועלות של תקני האיכות למפעל כולו.

שיאא תהיה גם איתכם ותלווה אתכם מתחילת התהליך ולכל יעד שתרצו להגיע אליו באופן שוטף וקבוע ותיתן לכם את המענה המלא בכל הקשור לתחום הרגולציה. אתם יכולים להתייעץ איתנו בכל תחום ובכל נושא. 20 שנות ניסיון ומאות לקוחות שליווינו להסמכות בהצלחה, לא הולכים ברגל.

 

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: