הטמעת תוכנה לניהול איכות במפעל בדרום

מפעל "מלחימים בדרום", הגיע אלינו לאחר שחיפש באינטרנט תוכנה לניהול איכות שתיתן לו מענה מלא לצרכי הארגון. הוא בחר בתוכנה שפיתחנו, Q-Logic, המבוססת על יותר מ-22 שנים בהטעמת תקני איכות בארגונים.

בסיום הבדיקה והתנסות במערכת דמו, בחר הארגון בתוכנה שלנו והיא הוטמעה בארגון בהצלחה.

הטמעת תוכנה לניהול איכות במפעל בדרום

הצורך: תוכנה לניהול איכות לצורך שדרוג תקן ISO 9001

מלחימים בדרום", חיפש תוכנה לניהול איכות לטובת הטמעת שדרוג למהדורת 2015 של תקן ISO 9001.

הלקוח התקשר אלינו והביע התעניינות בתוכנה לניהול איכות, זאת לאחר שכבר ביצע סקר שוק ובחן מספר פתרונות אלטרנטיביים המוצעות על-ידי חברות מתחרות.

בשיחה הטלפנית נתנו הסבר מקיף על התוכנה ויתרונותיה וכן הצגנו את 15 המודולים של התוכנה ואת היתרונות של שיטת העבודה שלנו – אפשרות לעבוד עם תוכנה המותקנת בענן, כשאנו יכולים לתת תמיכה מרחוק, וזאת בשונה מחלק גדול של התוכנות האחרות בשוק.

כמו כן ניתן דגש על היכולת לבצע התאמה של התוכנה לניהול איכות Q-Logic, לצרכים ספציפיים של הארגון הן במודולים הקיימים והן באמצעות פיתוח מודולים חדשים, שכן לא מדובר במוצר מדף, אלא בתוכנה שפותחה על-ידי חברה המתמחה בניהול תקני איכות בארגונים ומודעת לצרכים ולדרישות של כל תקן ותקן וכן של הארגונים.

התנסות חינם בתוכנה וקבלת תמיכה מאיתנו בכל נושא ובכל שאלה

לטובת בחינת התאמת התוכנה לצרכי הארגון, נפתחה עבור הלקוח (ללא עלות) מערכת "דמו" (ניסיון), בה ניתן להכיר יותר לעומק את המערכת ואת יכולותיה.

לכל אורך תקופת ההתנסות, שמרנו על קשר רציף מול הלקוח, הן על מנת לתת תמיכה והן לצורך הבנת הצרכים היחודיים של הארגון ומתן מענה לשאלות.

לאחר תקופת התנסות, שבה הלקוח התנסה גם בתוכנות מתחרות, הבין הלקוח שהפתרון שאנו מציעים תואם באופן הטוב ביותר לצרכי מערכת ניהול האיכות שלו. בתקופה זו הלקוח זיהה צרכים נוספים שיש לו מהמערכת ושלא היו קיימים בגרסת הדמו.

פיתוח מודול חדש בתוכנה לניהול איכות לפתרון מלא לצרכי הארגון

בשלב זה, לאחר חתימת הסכם מול הלקוח, בוצע אפיון לצורך פיתוח שיענה על הדרישות הנוספות של הארגון והמערכת הותאמה לצרכיו הייחודיים, כולל בניית מודול חדש שלא נתמך בגרסת הדמו, מודול לניהול תחזוקה מונעת של מכונות.

הלקוח הביע את שביעות רצונו מהגרסה שהותאמה לו, ואף ציין שהמערכת סייעה לו מאוד בהתמודדות עם מבדק ההסמכה לתקן ISO 9001-2015.

אנו מקפידים לשמור על קשר רציף עם המפעל, על מנת לספק תמיכה טכנית כשנדרש והן כדי ללמוד על השימוש שנעשה בתוכנה ולקבל היזון חוזר (פידבק), על יעילות התוכנה עבור המשתמש והארגון.

צרו אתנו קשר לקבלת מידע ופרטים נוספים על התוכנה לניהול איכות ועל המודולים הקיימים בה וכן תוכלו לקבל גישה לדמו, או חודש התנסות במערכת ללא תשלום ועם תמיכה שלנו.

שלכם,
רפי נחמני וצוות שיאא מערכות ניהול.

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: