תלונות לקוח מהווה חלק חשוב ונכבד מפעילות ארגונים וחברות.
נושא טיפול בתלונות לקוחות ו-אי התאמות צריך להיעשות בצורה נכונה וברמה גבוהה.
טיפול נכון בתלונות לקוח, מצריך שיתוף פעולה מכמה גורמים בארגון המסייעים בחקר התלונה וביישום פעולה מתקנת בעניינה.
תוכנת Q-Logic מאפשרת ממשק עבודה נוח וידידותי משותף לכל הגורמים שמעורבים בתלונה ולמתן מענה לשביעות רצונו של הלקוח ולמניעת הישנות התלונה.
המערכת מאפשרת לחולל פעולה מתקנת ישירות ממסך תלונות לקוח.
מסך "תלונת לקוח"
![תלונת לקוח - מודול בתוכנה לניהול איכות](https://www.siaa.co.il/wp-content/uploads/תלונות-לקוח-1024x720.png)
כך נראה דו"ח תלונת לקוח
![תלונת לקוח](https://www.siaa.co.il/wp-content/uploads/תלונות_לקוח_2.jpg)