תקן ISO 9001-2015 בעסק קטן

חביב אזולאי, בעל עסק עצמאי לשיווק, התקנה ותיקון של מערכות  מיזוג אויר ולביצוע עבודות חשמל, מעוניין לעבוד עם הארגונים המובילים במשק כספק. הנה סיפור לקוח המראה על הטמעת תקן ISO 9001-2015 בעסק קטן, שיכול לעזור לו להפוך לספק משרד הביטחון ולאפשר עבודה עם ארגונים וחברות בארץ ובחו"ל.

חביב אזולאי, פנה אלינו על מנת שנסייע לו להקים מערכת איכות על בסיס תקן ISO 9001-2015, זאת על מנת להתמודד במכרזים של משרד הביטחון, כספק מורשה.

תקן ISO 9001-2015 לעסק קטן

תעודת ההסמכה שקיבל חביב אזולאי בסיום תהליך הטמעת תקן ISO 9001-2015 ולאחר מבחן ההסמכה החיצוני.

תהליך העבודה שנעשה בעסק קטן לצורך הטעמת תקן ISO 9001-2015:

נפגשנו עם הלקוח, ביצענו תהליך של הכרת העסק, אופי הפעילות שלו, מי הלקוחות ומה צריך לעשות ולשפר כדי שיעמוד במבחן ההסמכה לתקן ISO 9001-2015.
לאחר שלב זה, התאמנו עבורו ויחד אתו קובץ נהלים ייחודי המאפיין את אופי פעילותו.

בהמשך לקובץ הנהלים, בוצעו מספר פגישות שבהן ביצענו בחינה של התאמת מערכת האיכות, ביצענו סקר שביעות רצון מול לקוחותיו העיקריים, קיימנו ישיבות כמתחייב בתקן ועוד.
ביצענו סקירה של הארגון במסגרת מבדק פנימי וגיבשנו יעדי איכות להמשך פעילותו של הארגון.

מבדק פנימי ומבדק הסמכה חיצוני

לאחר המבדק הפנימי של תקן ISO 9001-2015, נקבע מועד למבדקי ההסמכה החיצוניים שנעשים עם סוקרים של מכון התקנים הישראלי.
הארגון עבר בהצלחה את מבדקי ההסמכה שלו מול מכון התקנים, ובימים אלו כבר מתמודד על ההכרה כספק מורשה של משרד הביטחון.

אנו גאים ללוות עסקים קטנים להטמעת תקני איכות ובהם גם הטמעה של תקן ISO 9001-2015, וכן ללוות עסקים וארגונים בתהליך קבלת הסמכה כספק משרד הביטחון.
אנו מאמינים שגם עסקים קטנים יכולים להשתתף במכרזים הן בארץ והן בחו"ל וכן לעבוד עם ארגונים גדולים ומובילים, דבר שמאפשר צמיחה עסקית וכלכלית.

צרו אתנו קשר לקבלת מידע ופרטים נוספים על תהליך הטמעת תקני איכות, מה נדרש, איך מבצעים זאת הלכה למעשה וכל שאלה נוספת שיש לכם בנושא.
שלכם,
רפי נחמני וצוות שיאא מערכות ניהול.

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: