על ניהול איכות במיקור חיצוני כבר שמעת?

ניהול איכות במיקור חיצוני הינו בעל יתרונות רבים! הן מבחינת חיסכון בעלויות והן ברמת המקצועיות.

במצב הנוכחי, תקופה ארוכה של אי ודאות בגלל הקורונה וההשפעות הכלכליות שלה על כל חברה או ארגון, הרי שיש לבדוק לעומק כל הוצאה ומצד שני, לבדוק כיצד ניתן להשתפר ולמצב את הארגון מבחינה עסקית.


כדי לשמור על היתרון התחרותי שלכם, חשוב מאוד לשפר את תחום האיכות בארגון. קהל הלקוחות שלכם מחפש את זה.
ארגונים וחברות שבחרו לשפר את תחום האיכות, גילו שהם פורצים לשווקים חדשים, הן בארץ והן בחו"ל ומגדילים את המכירות ואת הרווחים.

 

ניהול איכות במיקור חוץ - שיאא מערכות ניהול

כחלק מהפעילות שלנו, ב"שיאא מערכות ניהול", אנו מציעים פתרון יעיל, מקצועי ונכון לתקופה הזו – ניהול האיכות במיקור חיצוני.

פתרון זה מאפשר הורדת עלויות לצד שמירה על האיכות הגבוהה ביותר לארגון ולעיתים אף שיפור תהליכים, מאחר ותחום האיכות הוא ההתמחות שלנו, עם ניסיון עשיר של יותר מ-25 שנים.


אנו נספק לכם מנהלי איכות למפעל או לחברה שלכם, בשיטת מיקור חוץ מתוך הבנה שלא כל ארגון יכול להרשות לעצמו להחזיק מנהל איכות במשרה מלאה בעלות מעביד המכבידה על ההוצאה הישירה.

בשרות ניהול איכות במיקור חוץ אנו מביאים את המקצועיות שלנו, בעלות השווה לכל ארגון. בכך אנו מגיעים ליישום אופטימלי של הדרישות לעמידה בתקנים השונים ולשיפור מתמיד כפועל משתמע.

כמי שעושים זאת כבר 25 שנה במפעלים ובהצלחה רבה (ויעידו על כך לקוחותינו הרבים הכוללים עסקים, חברות, תאגידי מים וארגונים רבים מהמובילים במשק), אנו מציעים לכם פגישה טלפונית או בזום כדי לשמוע, להכיר ולהציע לכם את הפתרונות שלנו.

בשירות זה, אנו נהיה הנציגים שלכם מול כל גופי הרגולציה, מול כל משרדי הממשלה, נדאג לכל האישורים הנדרשים ללקוחות שלכם, לגופי הרגולציה, למשרדי הממשלה ועוד.
נוריד מכם את ההתעסקות ואת כאב הראש הכרוך בכך, ונשמח לעשות את זה עבורכם ולטפל בכל במקצועיות שמאפיינת אותנו שנים רבות.

אנו בחברת שיאא מערכות ניהול איכות, מלווים חברות וארגונים מזה 25 שנה בייעוץ, אפיון והטמעה בכל תקן מסוג ISO ותקנים נוספים, עד להצלחה.
צרו עימנו קשר לקבלת מידע ופרטים נוספים בטלפון: 04-6904949.​

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: