מודול HACCP – מודול חדש בתוכנה לניהול איכות

סקר סיכונים – עקרונות מנחים ליישום מוצלח בארגוןפיתחנו מודול חדש בתוכנה לניהול איכות – מודול HACCP, בעקבות דרישה של לקוחות רבים מתחומי המזון והקוסמטיקה שצריכים את המודול לצרכים ניהוליים.

מודול HACCP נותן מענה לכל מי שמתחזק סקר סיכונים מסוג HACCP ונדרש לנהל מעקב אחר נקודות CCP או CP .

מודול HACCP - מודול חדש בתוכנה לניהול איכות

הסבר על מודול HACCP בתוכנה לניהול איכות שפיתחנו:

נתחיל בנושאים החשובים ביותר: נקודות ה- CCP ונקודות ה-CP:

לנקודות ה- CCP שאותן זיהינו בתהליך כמסוכנות במוצר (למשתמש הסופי), נקבעים פרמטרים למעקב, כמובן לאחר וולידציה, ואנו נדרשים לאמת (וריפיקציה) בתהליך, כדי לקבוע שהתהליך שלנו הדיר ולא מסוכן.

כאן נכנסת התוכנה לעבודה, ואנו יחד איתכם קובעים את הפרמטרים למעקב (כמובן עם הטולרנסים המאושרים / מותרים), מכניסים אותם לתוכנה ומרגע זה, מתנהל מעקב רציף אחר הנתונים וכל חריגה עוצרת את התהליך וקובעת מספר פעולות שעלנו לעשות ושקבענו לעצמנו שאנחנו רוצים לעשות.

כך המערכת מחד שומרת עלינו שלא נחרוג ומאידך, מפנה אותנו לפעילויות נדרשות נוספות כגון: כינוס צוות HACCP, פעילות מתקנת ועוד…

אותו הדבר גם בנקודות CP רק שבנקודות אלו, זה יותר פשוט מאחר ואין לנו סיכון למשתמש הסופי. יחד עם זאת, עדיין קבענו שנדרשת בקרה כלשהיא.

מה חשוב לדעת על מודול HACCP בתוכנה לניהול איכות שפיתחנו:

מודול HACCP, המודול החדש בתוכנה לניהול איכות, נכנס לשימוש ועבר פיילוט במספר ארגונים וכתוצאה מהפידבק שקיבלנו, הוא זכה להתאמות ושדרוגים נוספים עד לאישור הסופי ומעתה הוא מוכן ועובד בצורה טובה מאוד בארגונים רבים, מתחומים שונים לשביעות רצונם.

מודול HACCP  מצטרף למודולים רבים הקיימים בתוכנה לניהול איכות Q Logic, שחלקם נוספו בשנה האחרונה כתוצאה מצרכים שעלו מארגונים ועסקים בתחומים מגוונים.

אנו ממשיכים לפתח את התוכנה וגם להציג אותה בפני מנהלי איכות רבים וזוכים לשמוע שוב ושוב שזוהי התוכנה המקצועית ביותר כיום בתחום ניהול האיכות.

התוכנה מובילה בתפעול הידידותי, במקצועיות הכוללת מודולים ספציפיים לפי הצרכים האמיתיים הקיימים בניהול איכות. בנוסף, התוכנה אינה תוכנת מדף אלא זוכה להתאמות לפי הצרכים הספציפיים של כל עסק וכל ארגון וגם המחיר שלה נוח לעסקים וארגונים.

אנו ב"שיאא מערכות ניהול", מזמינים אתכם לשיחה ולהדגמת התוכנה בזום בזמן שנוח לכם. אנו נציג בפניכם את היכולות המדהימות שלה וכיצד היא תעזור גם לארגון שלכם לייעל את תהליכי העבודה בניהול האיכות.

רק להזכיר! שיאא מערכות ניהול היא חברת יעוץ שפועלת מעל 25 שנים בתחום ניהול מערכות איכות. כחלק מהמטרה שלנו לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ולאחר שזיהינו את הצורך בתוכנה ידידותית לניהול תחום האיכות, פיתחנו את התוכנה ולכן זו תוכנה שאנו מתאימים התאמה מלאה לכל ארגון וארגון.

מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 04-690-4949

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: