מהירות עליית אתר האינטרנט

חדשות טריות מגוגל: חשיבות מהירות עליית אתר האינטרנט שלכם כשהלקוחות שלכם עושים חיפוש במובייל – דרך הטלפונים הניידים שלהם.

מהירות עליית אתר האינטרנט

אולי תרצו לקרוא גם על:

בעיקרון, נושא מהירות עליית אתר האינטרנט הוא פקטור חשוב ביותר והדגש שגוגל שמים עליו גם בחיפושים דרך המחשב השולחני הוא ממש ממש לא מעכשיו.

גם נושא המהירות שבה אתר האינטרנט עולה בעת חיפוש במובייל זה משהו שהתייחסנו אליו לא מהיום, ונזכיר שרק לפני חודשיים גם פייסבוק הודיעו שכאשר עושים פוסט או מודעה עם קישור לאתר או לדף נחיתה אחד הפרמטרים שפייסבוק תבחן יהיה המהירות שבה האתר עולה.

אז מה חשוב לדעת על מהירות עליית אתר האינטרנט?

  • המהירות שבה האתר עולה היא פקטור מאוד חשוב גם במובייל וגם בדסקטופ (המחשב השולחני).
  • שזה משפיע על תוצאות החיפוש גם בגוגל וגם בפייסבוק.
  • שזה חשוב מאוד לחוויית המשתמש, כי אנשים לא אוהבים לחכות הרבה זמן עד שהאתר עולה ואם זה לוקח זמן רב אז הם נוטשים ועוברים לאתר מתחרה. התוצאה פחות לקוח פוטנציאלי ובנוסף גם ציון פחות טוב בגוגל.

 

גוגל יצאה בהצהרה בנושא זה ביום רביעי 17.1.18 והודיעה שמהירות עליית האתר תשפיע על הציון (Page Rank), אבל העדכון ייכנס לתוקף בחודשי יולי 2018.

נראה שיש זמן להיערך אבל ההמלצה שלנו היא לעשות את זה בהקדם האפשרי מאחר ושינוי לטובה במהירות עליית אתר האינטרנט ישפיע גם על החיפושים שאנשים עושים בגוגל גם דרך המחשב השולחני שלהם וגם על התוצאות בפייסבוק.

 

מהירות עליית אתר האינטרנט בטלפונים החכמים והקשר לשיווק במובייל:

אני רוצה לחבר אתכם לאור החדשות הללו לחשיבות ההולכת וגדלה מיום ליום, שיש לשים על נושא ה Mobile First – שפירושו להתייחס דבר ראשון לנראות של האתר שלכם בטלפונים הניידים.

 

למה זה חשוב?

הנתונים מראים שרוב הלקוחות היום פעילים יותר במובייל וכנראה יפגשו את המותג שלכם בפעם הראשונה בעת שהם עושים חיפוש בטלפון הנייד שלהם או במידה ושלחתם אליהם קישור לאתר שלכם במייל או בניוזלטר, שגם אותם רוב האנשים פותחים בטלפון הנייד.

 

לכן, הגישה כיום היא לבדוק דבר ראשון את הנראות של האתר שלכם או דף הנחיתה במובייל. להשתמש הרבה יותר בכפתורים ליצירת קשר או שליחת מייל.

 

מבחינת תוכן עדיף שתהיה גרסת מובייל של האתר שבו יהיה תוכן מתומצת, רוב האנשים לא אוהבים לקרוא הרבה בטלפון הנייד.

 

בקיצור, יש לעשות בדיקה של מהירות עליית אתר האינטרנט במומבייל ולתקן את כל הדורש תיקון, זאת במידה והמהירות איטית. בנוסף, יש לבדוק מה רואה הגולש כשהוא מגיע לאתר שלכם דרך הטלפון הנייד שלו, האם קל לו לעבור מדף לדף, האם התפריט ברור, האם קל ונוח לקרוא את התוכן ואת המסרים שלכם.

חשוב לבדוק היטב את הקריאה לפעולה, שהיא ברורה ונוחה לתפעול בכל אחד ואחד מעמודי האתר, במקרה זה בדרך כלל לבדוק אם יש כפתורים גדולים וברורים שקל ללחוץ עליהם או שמספר הטלפון לחיץ.

 

נושא זה חשוב אף יותר במידה והגולש רוצה לרכוש בחנות האינטרנטית שלכם, או רוצה להוריד מדריך, או לפנות אליכם דרך הצור קשר, האם קל לו לעשות את זה.

 

לקריאת המאמר המלא – לחצו כאן

 

אני מלווה עסקים וחברות בתחום השיווק באינטרנט מעל 20 שנה, עוסקת בקידום אורגני, בשיווק באינטרנט וברשתות חברתיות וכחלק מהשיווק שמה דגש גם על נושאים טכניים שעלולים לפגוע בהמרות ובכמות הלידים שמגיעה מאתר האינטרנט.

 

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו קשר בטלפון: 050-4042021

 

שלכם,

חדווה גבאי

נטפוקוס

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: