מבדק שנתי לתקן ISO 22716

בתחילת השבוע התקיים מבדק שנתי לתקן 22716 ISO, תקן קוסמטיקה במפעל מסיק נטורל – מוצרים טבעיים לטיפול וטיפוח העור שעבר בהצלחה והיה גם מעניין ועשיר בתובנות בתחומים רבים.
אנו מלווים את המפעל מאז הקמתו ושמחים לראות אותו מתקדם, צומח ומביא המון חדשנות לתחום הקוסמטיקה בכלל והקוסמטיקה הטבעית בפרט.
 
 
מבדק שנתי לתקן ISO 22716

תקן ISO 22716 כחלק מתפיסת איכות וחדשנות במפעל

מפעל מסיק נטורל מאזור התעשייה בני יהודה ברמת הגולן, בחר כבר לפני מספר שנים להכניס איכות וחדשנות בכל תחום ולשם כך הטמענו את תקן קוסמטיקה – תקן ISO 22716 במפעל. מאז בכל שנה מתקיים מבדק שנתי לתקן 22716 ISO ואנו שמחים וגאים שגם הפעם המבדק עבר בהצלחה.
 
נעשה מבדק שנתי מקיף לתקן ISO 22716, שכלל את כל פעילויות הארגון ובו נבחנו כלל התהליכים ושיטות העבודה, כפי שנעשה תמיד במבדק לתקני איכות.✅
 
לאורך המבדק וכתוצאה מכך שנגענו בתחומים שונים בפעילות הכוללת של המפעל עלו נושאים מעניינים ביותר. היה מרתק לשמוע על הפיתוחים החדשים מאמנון מזרחי, הבעלים והמנכ"ל של מפעל מסיק נטורל מתחום הקוסמטיקה והאנטי אייג'ינג, חדשנות שעוזרת לצמיחת המפעל ומניעה אותו קדימה.
 
ארז טובים, הסוקר, העשיר אותנו בחידושים והתפתחויות בתחומי הרגולציה השונים ושָני נתנה את האינפוט בתחום השיווק ואת החשיבה והתכנון לעתיד בערוצי השיווק השונים במטרה להמשיך ולקדם את המפעל המדהים הזה ולייצר לו חשיפה לעוד לקוחות, לצד שירות שניתן בצורה טובה מאוד ללקוחות קיימים.
היה מבדק איכות שנתי לתקן ISO 22716 ברמה גבוהה ובעיקר היה כייף, מעניין ומוצלח.
 

אם גם אתם בתחום הקוסמטיקה, צרו איתנו קשר וניתן לכם את כל המידע בנושא תקן קוסמטיקה ISO 22716, תקני בטיחות חשובים וכל מה שצריך לדעת בנושא.

צרו קשר בטלפון: 04-690-4949

רפי נחמני, וצוות המומחים של שיאא מערכות ניהול

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: