מבדק לתקני איכות, תקן איכות הסביבה ותקן בטיחות ובריאות תעסוקתית

כמה יצירתיות נדרשת בימים אלה של הקורונה !
היום ביצענו מבדק לתקני איכות, תקן איכות הסביבה ותקן בטיחות ובריאות תעסוקתית וכל זאת ממשרדנו, בעבור אחד מלקוחותינו הנאמנים על מנת לשמר את רצף ההתעדה.

כידוע, כדי לשמר את רצף ההתעדה יש לבצע ולעבור בהצלחה מבדק חיצוני שנעשה אחת לשנה. הקורונה הגיעה ויצרה מצבים חדשים שיש להיערך אליהם. במקרה ספציפי זה, היה עלינו לערוך מבדק לתקני איכות, תקן איכות הסביבה ISO 14001- ותקן בטיחות ובריאות תעסוקתית ISO 45001.

מבדק לתקני איכות

המבדק כלל סקירה של מרבית הנושאים על בסיס הוכחות ביצוע ותיעוד.
במבדק השתתפו 2 סוקרים ממכון התקנים, שהגיעו אלינו ובדקו כל נושא לעומק.

אנו רוצים להודות להם על שיתוף הפעולה, על ההבנה והצירתיות הנדרשות בימים אלו. מהחברה שלנו, "שיאא מערכות ניהול", השתתפו היועצים המלווים את החברה, הראל, שמלווה יחד איתי את החברה בתקני האיכות השונים, עמוס – המומחה שלנו לתקן בטיחות ובריאות תעסוקתית ואנוכי.

בימים אלה של הקורונה, הסגר ומגבלות התנועה, יש בידנו את הכלים לשמר את הדרישות, המבדקים ובכלל את שיגרת התקנים לצורך המשכיות עסקית מלאה.

אנו בשיאא מערכות ניהול, מציעים גם לכם את השירותים שלנו בתחום תקני האיכות.
גם בתקופה זו ולעיתים דווקא בתקופה זו, כדאי לעשות מהלכים חדשים, לשדרג את העסק או הארגון עם תקן איכות ISO 9001, תקן בטיחות ובריאות תעסוקתית ISO 45001 ותקן איכות הסביבה ISO 14001 וכן תקנים נוספים שיפתחו עבורכם שווקים נוספים, יאפשרו לכם לפנות ללקוחות בארץ ובעולם, ששמים דגש על איכות ויתנו לכם עוד כלים ועוד אפשרויות להעלות את רמת האיכות והבטיחות בארגון שלכם.

צרו איתנו קשר לקבלת פרטים ומידע בנושא הטעמת תקני איכות בארגון, הכנה למבדק פנימי ולמבדק חיצוני, חידוש הסמכה לתקני איכות וכל נושא ושאלה בתחום האיכות.

 

שלכם,

רפי נחמני וצוות

שיאא מערכות ניהול:

04-690-4949

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: