הדגמת התוכנה לניהול איכות Q-Logic למנהלי איכות פורום דרום

בחודש ינואר 2021 השתתפתי במפגש של פורום דרום של מנהלי איכות ובה נתתי הדגמה של  התוכנה לניהול איכות Q-Logic.

פורום דרום למנהלי איכות, כשמו כן הוא, הינו פורום שבו חברים מנהלי איכות ממפעלים וארגונים מאזור הדרום, מתקיימות בו הרצאות ומפגשים שבהם משתתפי הפורום יכולים לסייע ולהסתייע בתחום ניהול האיכות בארגון.

 

התוכנה לניהול איכות Q- Logic

מנהלי האיכות ביקשו לבחון תוכנות לניהול איכות שיכולות להקל על עבודתם ובנוסף לייעל אותה ולעזור להם עם כלי ניהול איכותיים, לנהל טוב יותר את תחום האיכות בארגון ולסייע בקבלת החלטות בכל הקשור לאיכות ולתחומים שונים בארגון.

התוכנה שלנו פותחה מתוך ניסיון של יותר מ-25 שנים שבהן אנו מלווים עסקים, חברות וארגונים בתחום ניהול האיכות והטמעת תקני איכות רבים ומגוונים ובהם: תקני איכות בתחום התעופה, מזון, ציוד רפואי, חקלאות, קנביס רפואי, איכות הסביבה, אנרגיה ועוד.

לאחר שראינו כיצד ארגונים רבים מנהלים את תחום האיכות עם ניירת אדירה, קלסרים שמנים, אקסלים ותוכנות מדף שלא נותנות מענה מלא לצרכי הארגון, פיתחנו את התוכנה והוספנו לה מודולים רבים לפי דרישות התקנים, כך שכיום היא התוכנה המובילה והמקצועית ביותר בתחום האיכות.

חברות וארגונים שהחלו להשתמש בה, לא יכולים לחזור לאחור! לכן אנו מציגים את התוכנה בגאווה ובשמחה, מראים את המודולים ואת היכולות שהם מקנים לארגון.

נשמח להציג גם לכם את התוכנה, לתת לכם אפשרות להשתמש ולהתנסות בדמו, כדי שתראו את היכולות הרבות שהיא מביאה.

צרו איתנו קשר בטלפון: 04-690-4949 לקבלת פרטים ולתיאום פגישה בזום.

רפי נחמני וצוות שיאא מערכות ניהול

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: